czwartek, 4 listopada 2010

Czy wiesz gdzie iść i czy podążasz tą drogą?

"Bogactwo to stan umysłu a nie konta" - Robert Kiyosaki

Poświęć chwilę na lekturę tego bloga, a być może odmieni on Twoje myślenie o pieniądzach.

Mam zaszczyt zaprezentować Ci wyjątkową publikację pt. "Tydzień z Milionerem"

Oto co Autor pisze o tej oryginalnej książce:

  "Nie jest to klasyczny podręcznik, raczej mini-powieść biznesowa. Nie znajdziesz w niej tabel, wykresów, wskaźników. Nie będzie także cennych porad biznesowych, wielu taktyk inwestycyjnych, sposobów na szybki zarobek.

  Nie jestem także guru marketingu, nie dowiesz się, jak doskonalić siebie - generalnie rzecz biorąc, nie mam zamiaru przepisywać wszystkich książek, które prawdopodobnie już czytałeś.

  Zamiast tego przedstawię Ci opowieść o tym, jak znalazłem swojego mentora, jak udało mi się dostać pod jego skrzydła na cały tydzień i (co najważniejsze) czego się w tym czasie nauczyłem - a nauczyłem się więcej niż przez osiem lat podstawówki, cztery lata liceum i cztery lata studiów.

  Ten jeden wieczór zmienił mój pogląd na bogatych ludzi, na świat biznesu, pokazał mi, że można wykorzystywać swoje kontakty i pieniądze do dobrych celów, że można pomagać innym bezinteresownie, poznałem niektóre cechy, które odróżniają bogatych od przeciętniaków."

Czy myślałaś o tym kiedyś, że Ty też możesz stać się człowiekiem bardzo zamożnym? Jest ku temu bardzo
prosta droga, którą idą właściwie wszyscy milionerzy.

Pewnemu milionerowi zadano pytanie:
- Jak to zrobiłeś, że jesteś tu, gdzie jesteś?
- To bardzo proste - odparł. - Po prostu dobrze lokowałem pieniądze.

Możesz dowiedzieć się  jak myśleć jak bogaty człowiek. Jak będąc zwykłym śmiertelnikiem wybić się ponad przeciętność mądrze inwestując (także początkowo małymi kwotami)?

  "Zaprogramuj umysł na kreatywność i włącz go na wysokie obroty. Olbrzymie pokłady twoich  możliwości pozostają niewykorzystane. Zmień to. Niech każda twoja szara komórka szuka, analizuje, sprawdza. Myśl jak milioner!"

"Tydzień z milionerem" to nietypowa publikacja, która pokazuje jaką postawę przyjąć aby wejść na
drogę do bogacenia się. Od Ciebie zależy, czy z tej drogi skorzystasz.

"Wiem, którędy mam iść - pozostało mi tylko pójść tą drogą."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz