niedziela, 12 września 2010

Czy magiczne myślenie w biznesie ma sens?

Business Practitioner czyli magia biznesu ( może biznes magii?)

Odpowiedź nie jest prosta, ponieważ według mnie nie ma sensu. Tak, mogę powtórzyć:
Magiczne myślenie w biznesie nie ma sensu! Jestem o tym przekonana.
Na szczęście, jestem również od dawna przekonana, że w biznesie chodzi przede wszystkim o dochód i zysk, a nie o sens.
Gdy dowiedziałam się, jakie praktyki "magiczne" i "spirytualne" stosuje Joe Vitale do wspierania swojego biznesu, pomyślałam sobie "W to to już nie uwierzę!", ale Joe powiedział, że wcale nie ma takiej potrzeby,
żeby uwierzyć. Wystarczy, że zastosuję procedurę. I  rezultaty przeszły moje najśmielsze oczekiwania.
Gdy lata temu pierwszy raz usłyszałam od Tada Jamesa o "projektowaniu przyszłości i Time Line" to również
pomyślałam, że to nie może działać, bo nie ma sensu. Jednak w moim przypadku zadziałało w 100% i pozwoliło zrealizować plany i osiągnąć cele, które mnie samej wydawały się mało realistyczne.

Od tej pory w sytuacji, gdy mam do wyboru w sytuacji biznesowej "sens" i "zysk", bez   wahania wybieram zysk:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz