poniedziałek, 27 września 2010

Własna firma.

Tu dowiesz się jak budować krok po kroku trwały, dochodowy biznes dostosowany do tego jaka jesteś naprawdę. 
Tu dowiesz się jak w końcu ruszyć z własną firmą abyś mogła odnieść sukces. 
Tu dowiesz się też jak uniknąć kosztownych pomyłek, które robią kobiety zakładając własny biznes.

Znasz taki scenariusz:

Wykonałaś skok na głęboką wodę. Odeszłaś z dobrej pracy, która wykańczała Cię psychicznie i odbierała radość życia. Albo właśnie jesteś w trakcie decyzji o odejściu z korporacji. Wiesz już, że chcesz być niezależna. 
Nie chcesz pracować spoglądając na zegarek z myślą:" kiedy ten czas się skończy? Mam już dość - a tu jeszcze 6,5 godziny pracy..."
Mam dość!
Ale, spokojnie. Porzuciłaś pracę na etacie lub właśnie się do tego przymierzasz.  Tylko co dalej?
Zadajesz sobie tysiące pytań. Od czego zacząć? Co zrobię, by nie utonąć w morzu konkurencji? 
No i co ja będę oferować? Jaki biznes opłaca się zaoferować? Czy pozwoli mi to przeżyć? 
A może jeszcze powinnam zaczekać z założeniem własnej działalności? Co przyniesie mi satysfakcję? 
Czy rodzina na tym nie ucierpi?

Znam odpowiedzi na te pytania. Wiem też, jak Ci pomóc, byś dostosowała
swój biznes do tego jaka jesteś.

SKĄD TO WIEM?

Wiem, bo sama byłam kilka lat temu w podobnej sytuacji.
Bo zrobiłam mnóstwo błędów. Bo mogłam szybciej iść do przodu.
Bo znalazłam dobrych mentorów. Bo na własnej skórze sprawdziłam to co skuteczne.
Bo wiem jak budować trwałe fundamenty. Bo znam mnóstwo narzędzi, które pomogą Ci ułożyć Tobie krok po kroku Twój biznes.
Dlatego zapraszam Cię na spotkanie ze mną podczas szkolenia internetowego.

W trakcie szkolenia nie znajdziesz porad z zakresu prawa, tego jak zarejestrować
działalność, czy jak opłacać składki na ZUS czy rozmawiać z US.

Znajdziesz odpowiedzi na takie tematy:

Dowiesz się:

1 Od czego zacząć budowanie swojej firmy?
2. Skąd wziąć pomysł na profil własnej firmy?
3. Co zrobić, byś nie utonęła w morzu konkurencji?
4. Zaplanujesz swój biznes w równowadze z całym Twoim życiem - w każdej ze sfer.
5. Odnajdziesz lub utwierdzisz się w tym, czy profil działania Twojej firmy jest dla Ciebie najlepszy.
6.Poznasz praktyczne sposoby osiągnięcia lepszych rezultatów mniejszym wysiłkiem.
7. Ustalisz profil swojej firmy w zgodzie z tym jaka jesteś naprawdę.
8. Dowiesz się jak zbudować biznes na lata. 
9. Dowiesz się co powinnaś zrobić już na starcie, byś nadal po wielu miesiącach prowadziła firmę z błyskiem w oku.
10. Dowiesz się co jest Twoją prawdziwą pasją i jak możesz to wykorzystać w budowaniu biznesu.
11. Stworzysz wizję, misję i strategię swojej firmy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz