sobota, 9 października 2010

Poznaj sekret

Uczymy się od siebie nawzajem.

Podpatrujemy jak to, co robimy, robią inni. Inspirujemy się i wspieramy. Nie ma znaczenia, na jakim etapie w prowadzeniu naszej firmy jesteśmy. Nigdy nie jest tak, by nie można było czegoś zmienić, uatrakcyjnić, zwiększyć efektywność.

Uczę się prowadzić firmę już 15 lat. Pomyślisz, że długo? Minęło bardzo szybko. Technologie prześcignęły mnie i moje możliwości uczenia się wielokrotnie. Ze zdumieniem odkryłam ostatnio, że uczyłam się nie tego, co najważniejsze. Nawet nie wiedziałam, co jest najważniejsze?

Zastanawiasz się, dlaczego Ci o tym mówię? Stoisz przed wielką szansą uniknięcia wielu błędów, które popełniłam. Wolności od wielu porażek, których doświadczyłam. Ty masz szansę wykreować swój biznes w zupełnie nowy sposób. Chcąc to zrobić teraz, zapominam o wysiłku i niepowodzeniach tych 15 lat. Staję na starcie razem z Tobą. Pełna radosnego oczekiwania i entuzjazmu. Tym razem korzystam z rad najlepszych nauczycieli.

Myślisz, że warto?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz