wtorek, 1 kwietnia 2014

NAJPIERW ZAINWESTUJ W EDUKACJĘ




Tak naprawdę największe aktywa, jakie posiadamy, to nasz umysł - najpotężniejsze narzędzie, nad którym panujemy. (...)

Możemy przez cały dzień oglądać MTV lub czytać magazyny golfowe, udać się na zajęcia lepienia wyrobów z gliny, lub na zajęcia uczące finansowego planowania. (...)

(...) Gdy oglądałem telewizję, pokazano reklamę trzydniowego seminarium o tym, jak kupować nieruchomości bez dawania przedpłaty. Wydałem 385 dolarów, a kurs ten pozwolił mi zarobić 2 miliony, jeśli nie więcej. Co jednak jeszcze ważniejsze, zafundował mi mój styl życia. Dzięki temu kursowi nie muszę pracować przez resztę życia. Co najmniej dwa razy w roku uczestniczę w tego typu zajęciach.

                                                                                                                        (Robert Kiyosaki)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz