sobota, 19 października 2013

Sektor wellness



Już dziś odnotowuje się ogromny wzrost zainteresowania sektorem wellness - a więc usługami i produktami związanymi ze zdrowym stylem życia, zachowaniem dobrego wyglądu i samopoczucia.

W najbliższych latach o rozwoju gospodarki będzie decydować grupa seniorów. W zasadzie jest to cały czas ta sama grupa "baby boom" czyli grupa powojennego wyżu demograficznego. Teraz wchodzi w wiek w pełni dojrzały. Po II wojnie światowej decydowała o rozwoju sektora zabawek i środków pielęgnacyjnych dla maluchów. Potem rozwoju szkolnictwa i budowy największej ilości szkół. Potem przyszły złote lata na budownictwo mieszkaniowe, elektronikę domową , samochody, komputery, itd. W najbliższych latach od ich decyzji będzie uzależniona egzystencja wielu firm, to oni będą wyznaczać co się będzie opłacało produkować i co sprzedawać. Już dzisiaj w Europie co drugie auto kupują emeryci.

Ich głównym zainteresowaniem będzie jednak młodość - walka z procesem starzenia, walka o zachowanie zdrowia, sprawności i dobrego samopoczucia oraz dobrego wyglądu. A w tym jesteśmy mocni !

Ustaw się w dobrym biznesie na lata!

Coraz większe tempo rozwoju gospodarczego, to także coraz większe tempo zmian na rynku pracy. W najtrudniejszej sytuacji jest pracownik etatowy, który będzie musiał się szybko dostosowywać do zmieniających się potrzeb pracodawców. Trzeba zapomnieć o ciepłej posadce na lata. Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany. A więc zmiany pracodawców, zmiany wykonywanej pracy, zmiany wykonywanego zawodu, zmiany miejsca pracy.

Tymczasem coraz większe uznanie wśród firm zyskuje marketing sieciowy, jako efektywna forma dystrybucji produktów i usług. Dla wielu firm coraz większa konkurencja, łatwość produkcji i obniżanie jej kosztów oraz coraz krótsze okresy zastępowania starego produktu nowym sprawiają, że koszty wprowadzania nowych produktów na rynek i ich dystrybucji gwałtownie rosną. Zatem posiadanie taniej w utrzymaniu i efektywnej w działaniu sieci dystrybucyjnej ma coraz większe znaczenie. Taką siecią może być sieć niezależnych dystrybutorów.

Już dziś wielu firmom opłaca się więcej zapłacić wyspecjalizowanym dystrybutorom i w mgnieniu oka wprowadzić nowy produkt do sieci ich klientów, niż wydawać miliardy na coraz bardziej kosztowne kampanie reklamowe oraz sieć pośredników w postaci wielkich dystrybutorów, hurtowni i sklepów, z których każdy musi wziąć swoją część zysku, co oczywiście wpływa na końcową cenę produktu.

Nauczenie się nowego zawodu - Niezależnego Konsultanta i Dystrybutora świadczącego usługi marketingowe dla wielkiego światowego producenta wysokiej jakości produktów, może być, a dla wielu już stało się sposobem na życie i osiągnięcie finansowej niezależności, a przede wszystkim zawodowego bezpieczeństwa. Z takiej pracy nikt Cię nie może zwolnić, a wręcz przeciwnie, jeśli zostaniesz profesjonalistą, to zaczynają zabiegać o Ciebie inne firmy.

Sektor wellness związany ze zdrowym odżywianiem i produktami pielęgnacyjnymi, staje się kopalnią możliwości na długie lata.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz