wtorek, 1 marca 2011

Trzy przełomowe kroki do samorealizacji w dowolnej dziedzinie.

Nie miałam zbyt wielu pomysłów jak rozwijać firmę, nie miałam  żadnego planu i moje działania szły często w sprzecznych kierunkach.


Czy jestes ciekaw jak sobie z tym poradziłam?



Czy zastanawiałeś się kiedyś jak bardzo Twoja pomysłowość oraz intelekt wpływa na życiowy sukces?

Czy miewasz czasem taki stan, w którym pragniesz osiągnąć coś wielkiego, ale nie masz żadnego zachwycającego pomysłu?

A może jest tak, że masz w głowie już swój Wielki i Fascynujący cel, ale blokuje Cię brak wizji i prostego planu dojścia do niego?

Być może masz już pomysł i zacząłeś działać, ale idzie Ci jak po grudzie?

Jeśli na któreś z tych  pytań odpowiedziałeś TAK to prawdopodobnie mam dla Ciebie rozwiązanie.


Co byś zrobił gdyby ktoś zaproponował Ci wyjazd jutro z samego rana do Meksyku i powiedział, że będziesz mogł łatwo zrealizować swoje największe marzenie?

Czy Twoje działanie byłoby szybkie, konkretne i bez wątpliwości?

Jak zapewne już wiesz mózg jest taką maszyną, która znajduje odpowiedzi na Twoje pytania.

Jak myślisz jakie zasoby, umiejętności i postawy musisz mieć, aby  radzić sobie z każdym dowolnym problemem? Zapraszam na internetowa prezentacje:

http://bsg-polska.org/prezentacja/index.php?source=506973







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz