sobota, 21 listopada 2015

Zarabiam na czytaniu - jak?

Znalezione obrazy dla zapytania szybkie czytanie

Czytam innym ludziom? - NIE
Czytam mniej (mniej książek kupuje)? - NIE
Uczę innych czytać? - NIE
Wykorzystuje przeczytaną wiedzę? - TEŻ, ale nie o to mi chodziło.

To jak w takim razie? Czytam kilka razy szybciej!!! I zarabiam CZAS!


Właśnie skończyłam ćwiczyć szybkie czytanie, służy mi do tego mały zbiór ćwiczeń rozwijających postrzeganie i te zdolność.

Jego fragment możesz pobrać tutaj:
http://zlotemysli.witryna.org/czytanie.pdf


Dlaczego się tego uczę? Im wcześniej się tego nauczę tym więcej czasu zarobię w przyszłośći!
Nauka szybkiego czytania jest to moja inwestycja dzięki której będę miała kilka lat życia więcej...

Średnio czytałam 2 godziny dziennie. Co zajmowało mi prawie 30 dni w roku!!!

2 godz. x 360 dni = 720 godzin = 30 dni! Na 12 lat nauki w szkołach spędziłam na czytaniu prawie 1 rok!

Obecnie spędzam dziennie na czytaniu może pół godziny, czasem godzinę, a czytam znacznie więcej niż kiedyś!!!

Mało tego, ze zrozumieniem... żaden fragment mi nie umknie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz