wtorek, 24 sierpnia 2010

Czy rozpoznajesz siebie ?

,,Kto zaczął, ten połowy dokonał"



Największą przeszkodą stojącą na drodze między tym gdzie jesteś i tym gdzie chcesz naprawdę być jest to, że prawdopodobnie nie wiesz gdzie tak naprawdę chcesz być. Pewnie chcesz mieć dobrze działający biznes, dużo pieniędzy, zdrowie i szczęśliwą rodzinę, może nawet uznanie środowiska.

Ale czy wiesz co tak naprawdę – mam na myśli NAPRAWDĘ! – chcesz w swoim życiu osiągnąć na dłuższą metę? Czy widzisz jak to wygląda? Czy widzisz to na tyle wyraźnie, że potrafisz to szczegółowo opisać? Czy ta wizja przyświeca twojej działalności?
Czy  rozpoznajesz swoje własne ograniczenia i nieadekwatny sposób myślenia…


Doskonale pamiętam jak kiedyś było ze mną. Niby miałam wyznaczone cele ale przez dłuższy okres czasu nie tworzyły one kompletnej wizji idealnego życia, bo tak naprawdę nie miałam odwagi na to, żeby wyobrazić sobie swoje idealne życie na tyle dokładnie, żeby je zobaczyć w pełnym wymiarze. I dopiero kiedy je zobaczyłam w pełnych kolorach i dopiero kiedy nabrałam odwagi, żeby zacząć realizować to swoje wielkie marzenie – i dopiero wtedy kiedy nauczyłam się tą wizją umiejętnie na co dzień posługiwać – moje życie nabrało rozpędu i tego prawdziwego blasku, który mi towarzyszy do dzisiaj.

Posłuchaj nagrań Wandy Loskot - amerykańskiej milionerki:



Na początku jesieni zaczyna się nowe życie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz