niedziela, 27 czerwca 2010

Moje blogi.


,,Twoje myśli przyciągają zdarzenia - im bardziej pielęgnujesz swoje pragnienia,tym więcej okazji ich realizacji do siebie przyciągasz!"


Zapraszam do odwiedzenia moich blogów:


www.zdrowymlm.blogspot.com
www.zdrowe-sniadanie.blogspot.com
www.zdrowa-rodzina.blogspot.com
www.zdrowe-suplementy.blogspot.com
www.zdrowe-kosmetyki.blogspot.com


,,Bogata Kobieta "- po lekturze tej książki, zmieniłam całkiem nastawienie i spojrzenie na swoje życie. Dostrzegłam wiele błędów myślenia, które popełniałam. Jak wiele z nas trzymałam się stereotypów, które wpaja się nam....

Czytaj i bogać się

,,Nie wyobrażam sobie, bym mogła być osobą, którą dziś jestem, gdyby nie książki. Książki stały się synonimem wolności. Pokazują one, że możesz otworzyć drzwi i przejść na drugą ich stronę" Oprah Winfrey

www.martadymek.suportio.pl

www.1-szy.net/ambasadazdrowia
www.ambasadazdrowia.mycali.biz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz