Ta rozbieżność zdań niestety będzie istnieć tak długo, dopóki obie strony nie postanowią dojść do konstruktywnego porozumienia.
A przede wszystkim, dopóki szczerze ze sobą nie porozmawiają. Dopóki nie zrozumieją nawzajem swoich potrzeb i poglądów. Ale najważniejsze, by obie strony traktowały się z należnym szacunkiem.
Dzięki pracownikom, pracodawca może rozwijać swój biznes. Dzięki pracodawcy, pracownicy mogą się rozwijać zawodowo.
W idealnej sytuacji obie strony, powinny być usatysfakcjonowane. Ale w praktyce różnie z tym bywa...
To na co warto zwrócić uwagę, to nadużycia, i wywieranie presji na siebie. Im bardziej zaogniony staje się
konflikt, tym trudniej o porozumienie.
Zaczyna się niszcząca walka personalna, ze sobą i przeciw sobie, która niejednokrotnie ciągnie się latami,
pogrążając zainteresowanych w stresie, chaosie, przemocy psychicznej, czy ekonomicznej lub chorobie.
Ponieważ osoby doświadczające mobbingu w miejscu pracy – zarówno pracownicy, jak i pracodawcy – latami potrafią trwać w konflikcie nie widząc wyjścia, warto temu zaradzić.
Temat mobbingu dotyczy mnie osobiście. Na szczęście sprawę mam już za sobą. Było naprawdę ciężko, ale zbierałam dowody a z całą resztą pomogła mi jedna kancelaria adwokacka. Wrocław jest sporym miastem i wybór był ciężki, ale okazał się trafny. Sprawa zakończona dla mnie pozytywnie.
OdpowiedzUsuń