piątek, 11 lutego 2011

Nie wiesz jak powiekszac swoje dochody?




MOŻESZ SIĘ TEGO NAUCZYĆ, wpisując się na 
Drogi, Przyszły Przedsiębiorco,

jeśli w Twojej głowie tli się idea własnego, małego biznesu, lub jeśli zacząłeś już go tworzyć z niezadowalającymi Cię do końca rezultatami, oferuję Ci moją pomoc.

Pomogę Ci stworzyć lub rozwinąć Twoje przedsięwzięcie...

Nauczę Cię, osobiście pokażę i postaram się, abyś stworzył sobie zajęcie, które:
  • w ciągu roku zacznie generować stały dochód, albo nawet uniezależni Cię finansowo, dzięki przemyślanej, od razu dobrze wdrożonej strategii,
  • będzie skazane na dynamiczny rozwój dzięki mojemu doświadczeniu we wdrażaniu najskuteczniejszych strategii i taktyk (jakie miałam szczęście poznać) oraz unikaniu najgłupszych błędów (które ja już zdążyłam popełnić), jakie Ci przekażę,
  • będzie prostsze w obsłudze, niż Ci się wydaje, dzięki narzędziom, pomysłom i sposobom, które poznałam prowadząc przedsięwzięcie biznesowe
Pokażę Ci, jak to osiągnąć posiadając minimalne środki finansowe... ale wymagam PASJI, ZAANGAŻOWANIA i CZASU, Jeśli nie masz tych 3 rzeczy - nie czytaj dalej. 
 

Plan działania

Osiągniesz wspomniane cele dzięki:
  • Przynależności do Klubu osób osiagających sukcesy, którzy zdobyli je samodzielnie.
  • Kilkunastu precyzyjnie wyselekcjonowanych zadań, które przybliżą Cię lub wręcz stworzą Twój sukces.
  • Dostępu do bezpośrednich porad i konsultacji, gdzie będziesz mógł skonsultować swoje postępy z innymi uczestnikami programu.

Dlaczego uda Ci się osiągnąć te cele?

Ponieważ mi się udało, a ja zaczynałam swoje działanie:
  • z modemowym dostępem do Internetu,
  • bez pieniędzy na inwestycje,
  • bez nikogo, kto by mi osobiście pomógł, 
  • opierając się wyłącznie o wiedzę zdobytą w spotkaniach z ludźmi, którzy mają już wielkie efekty oraz książkach,
  • bez planu i pomysłu, jak chcę zarabiać,
  • bez żadnej formalnej wiedzy i doświadczenia w prowadzeniu biznesu.
Żeby osiągnąć niezależność i stabilność finansową na bardzo przyzwoitym poziomie nie trzeba nawet robić nic skomplikowanego. Wystarczy robić to, co działa i nie popełniać typowych błędów.

Podsumowując - będziesz musiał się bardzo postarać, aby zrobić to, co będziesz robił podczas programu, zdobyć wiedzę, jaką zdobędziesz i jaką zastosujesz w działaniu.
Przekażę Ci wszystko, co wiem o tej metodzie i czego nauczę się jeszcze w nadchodzącym roku.

Zasady

Mimo iż dołożę wszelkich starań, abyś osiągnął sukces, nie będę Twoją niańką. Obowiązywać będą następujące zasady:

  • pomagać będę najwięcej osobom zaangażowanym, zainteresowanym i pytającym - jeśli oczekujesz, że zrobię coś za Ciebie, to nie jest oferta dla Ciebie.
  • celem programu jest abyś stworzył swój mały biznes partyzanckimi metodami. Jeśli chcesz stworzyć duży biznes z pomocą sporych środków, to nie jest oferta dla Ciebie.
Sądzę, że uczciwie stawiam sprawę.  Tylko od Ciebie zależy....
Zapraszam na internetowa prezentacje http://bsg-polska.org/prezentacja/index.php?source=506973

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz