„EuroStyl” – Nowe spojrzenie na FM GROUP
W numerze ekskluzywnego miesięcznika „EuroStyl. Nowe Spojrzenie” (11.2009) pojawił się obszerny, liczący aż cztery strony, wywiad z Katarzyną i Arturem Trawińskimi.
Właściciele FM GROUP opowiadali w nim o swojej pracy, a także o początkach firmy i jej niezwykłym rozwoju. Wszystkich z Państwa, którzy chcieliby się dowiedzieć więcej o planach FM GROUP na najbliższą przyszłość,
Chociaż żadne z nich nie ukończyło jeszcze trzydziestego roku życia, są właścicielami jednej z najdynamiczniej rozwijających się polskich firm, działających w sektorze marketingu wielopoziomowego. Od pięciu lat Katarzyna i Artur Trawińscy z FM GROUP Polska wypuszczają na rynek produkty, po które codziennie sięgają tysiące osób na całym świecie
gorąco zachęcam do lektury

„Czym jest network marketing?” to tekst, który ukazał się 18 października 2009 r. w tygodniku „Wprost” (nr 42). Bohaterami raportu na temat marketingu sieciowego w Polsce byli między innymi Katarzyna i Artur Trawińscy. „Od początku tworzyliśmy biznes, bazując na solidnych podstawach, jednak tak, by móc elastycznie reagować na zmiany rynku” – mówią we „Wprost” właściciele FM GROUP Polska. W tekście podkreślono, że firma rozwija się bardzo dynamicznie, tyko w Polsce rejestruje co miesiąc co najmniej kilka tysięcy umów dystrybutorskich i właśnie poszerza zakres działalności o telefonię komórkową.
Z analizy branży MLM w Polsce płyną optymistyczne wnioski. Przychody sektora network marketingu systematycznie rosną i w 2008 r. osiągnęły 2,2 mld PLN. Badania wskazują, że z tej formy sprzedaży korzysta już trzykrotnie więcej Polaków niż w 2004 r. Życzliwiej także patrzymy na sprzedaż bezpośrednią. Aż 89% badanych deklaruje, że jest zadowolona z jakości oferowanych produktów.

Aniołki marketingu sieciowego, "Network Magazyn"
W nowym numerze „Network Magazynu” (20/2009) ukazał się obszerny artykuł poświęcony kobietom biznesu, zatytułowany „Aniołki marketingu sieciowego”. Jedną z jego głównych bohaterek jest Liderka FM GROUP – Natalia Ryńska (Diamentowa Orchidea). Natalia Ryńska, która dla FM GROUP porzuciła pracę w dużej instytucji finansowej, w rozmowie z NM doradzała początkującym, by do swego biznesu zapraszali najlepszych: „Trzeba pamiętać, że podstawą w systemie MLM jest partnerstwo i praca w grupie. Tego biznesu nie da się zbudować w pojedynkę. Tylko stworzenie drużyny, w której grają najlepsi gracze gwarantuje sukces”.
Klika stron dalej znajdą Państwo również relację z międzynarodowego spotkania szkoleniowego „Carnival”, podczas którego towarzyszyli nam dziennikarze „Network Magazynu”, oraz tekst poświęcony możliwościom rozwoju branży perfumeryjnej.
Życzę miłej lektury!
W nowym numerze „Network Magazynu” (20/2009) ukazał się obszerny artykuł poświęcony kobietom biznesu, zatytułowany „Aniołki marketingu sieciowego”. Jedną z jego głównych bohaterek jest Liderka FM GROUP – Natalia Ryńska (Diamentowa Orchidea). Natalia Ryńska, która dla FM GROUP porzuciła pracę w dużej instytucji finansowej, w rozmowie z NM doradzała początkującym, by do swego biznesu zapraszali najlepszych: „Trzeba pamiętać, że podstawą w systemie MLM jest partnerstwo i praca w grupie. Tego biznesu nie da się zbudować w pojedynkę. Tylko stworzenie drużyny, w której grają najlepsi gracze gwarantuje sukces”.
Klika stron dalej znajdą Państwo również relację z międzynarodowego spotkania szkoleniowego „Carnival”, podczas którego towarzyszyli nam dziennikarze „Network Magazynu”, oraz tekst poświęcony możliwościom rozwoju branży perfumeryjnej.
Życzę miłej lektury!

Biznes MLM. Pieniądze lubią liderów, "Network Magazyn"
W Branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego działa znacznie mniej mężczyzn niż kobiet. Obecnie w Polsce mamy w tym segmencie około 700 tys. menadżerów, w tym około 90% z nich to kobiety. Damy we współpracy z firma DS lub MLM poszukują także całkiem innych atrybutów niż mężczyźni. W większości poprzestają na korzystaniu z rabatów, które otrzymują na produkty i bardziej wykorzystują je na potrzeby własne.

NUMER NETWORK MAGAZYNU
Polecamy Państwa uwadze numer (18/2009) Network Magazynu, w którym znalazły się aż 3 artykuły poświęcone firmie FM GROUP. W tekście „Zapach Orientu” Katarzyna Wagner barwnie opisuje jubileuszowy bal FM GROUP w Mikołajkach. Międzynarodowe spotkanie było wydarzeniem o ogromnym znaczeniu, co podkreślają obecni na balu Liderzy, z którymi autorka miała przyjemność rozmawiać. Informacje o FM GROUP znalazły się również w artykule „BENEFACTOR TEMPLI 2008”, autorstwa Macieja Maciejewskiego. Przypomnijmy, że w październiku 2008 roku FM GROUP Polska, Network Magazyn i AMC Alfa Metalcraft Corporation otrzymały wyróżnienia BENEFACTOR TEMPLI 2008 za wsparcie działań charytatywnych templariuszy ze Śląskiego Autonomicznego Baliwatu Najwyższego Zakonu Rycerskiego Świątyni Jerozolimskiej. Z kolei wszystkich zainteresowanych coachingiem w FM GROUP Polska odsyłamy do tekstu Marka Wyrzychowskiego, w którym zrelacjonowane zostały dwa ważne spotkania szkoleniowe – I Regionalne Szkolenie Motywacyjne (Boszkowo 18-19.10.2008) oraz III Jesienne Spotkanie z FM (Mysłowice, 3.11.2008). Na tym jednak nie koniec – po przeczytaniu wszystkich artykułów warto jeszcze rzucić okiem na ostatnią stronę okładki…
Miłej lektury!
Szkolenia w FM GROUP, "Network Magazyn" 18/2009, s. 4.
Przeczytaj cały artykuł.
Zapach Orientu. Wielki bal z okazji obchodów IV rocznicy powstania FM GROUP, "Network Magazyn" 18/2009, s.15-17.
Przeczytaj cały artykuł.
Network Magazyn, AMC Alfa Metalcraft Corporation i FM GROUP nagrodzone tytułem: BENEFACTOR TEMPLI 2008, "Network Magazyn" 18/2009, s. 50-51.
Przeczytaj cały artykuł.
Polecamy Państwa uwadze numer (18/2009) Network Magazynu, w którym znalazły się aż 3 artykuły poświęcone firmie FM GROUP. W tekście „Zapach Orientu” Katarzyna Wagner barwnie opisuje jubileuszowy bal FM GROUP w Mikołajkach. Międzynarodowe spotkanie było wydarzeniem o ogromnym znaczeniu, co podkreślają obecni na balu Liderzy, z którymi autorka miała przyjemność rozmawiać. Informacje o FM GROUP znalazły się również w artykule „BENEFACTOR TEMPLI 2008”, autorstwa Macieja Maciejewskiego. Przypomnijmy, że w październiku 2008 roku FM GROUP Polska, Network Magazyn i AMC Alfa Metalcraft Corporation otrzymały wyróżnienia BENEFACTOR TEMPLI 2008 za wsparcie działań charytatywnych templariuszy ze Śląskiego Autonomicznego Baliwatu Najwyższego Zakonu Rycerskiego Świątyni Jerozolimskiej. Z kolei wszystkich zainteresowanych coachingiem w FM GROUP Polska odsyłamy do tekstu Marka Wyrzychowskiego, w którym zrelacjonowane zostały dwa ważne spotkania szkoleniowe – I Regionalne Szkolenie Motywacyjne (Boszkowo 18-19.10.2008) oraz III Jesienne Spotkanie z FM (Mysłowice, 3.11.2008). Na tym jednak nie koniec – po przeczytaniu wszystkich artykułów warto jeszcze rzucić okiem na ostatnią stronę okładki…
Miłej lektury!
Szkolenia w FM GROUP, "Network Magazyn" 18/2009, s. 4.
Przeczytaj cały artykuł.
Zapach Orientu. Wielki bal z okazji obchodów IV rocznicy powstania FM GROUP, "Network Magazyn" 18/2009, s.15-17.
Przeczytaj cały artykuł.
Network Magazyn, AMC Alfa Metalcraft Corporation i FM GROUP nagrodzone tytułem: BENEFACTOR TEMPLI 2008, "Network Magazyn" 18/2009, s. 50-51.
Przeczytaj cały artykuł.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz