niedziela, 10 października 2010

Jeszcze się zastanawiasz?

Jeśli się wahasz i nadal nie wiesz, co możesz zyskać, to zapraszam do lektury.

Na mnie i moją pomoc możesz liczyć. Wszystkim, co wiem i czego się nauczę podzielę się z Tobą. I z każdą osobą, która o to poprosi. Do pewnego czasu uważałam się za tradycjonalistkę w materii kontaktów.
W tym, pewnie byłam i w jakimś stopniu nadal jestem, podobna do Ciebie. Z czasem stałam się wygodna. Męczą mnie podróże, pełne pociągi, zapchane drogi i ulice, którymi trudno przejechać.

Jakiś czas temu odkryłam nowe cudo komunikacji - internet.

Teraz odkryłam smak komunikowania się z setkami osób jednocześnie przez blog i mailingi (teraz i Ty doświadczasz tego narzędzia). Na dodatek fascynuje mnie, że mam kontakt z Tobą, że Ty decydujesz o chwili, którą mi poświęcasz. Ty decydujesz, kiedy Ci odpowiada poznać mój punkt widzenia, odpowiedzieć mi, włączyć się do dyskusji, podzielić wątpliwościami. Dziękuję za wszystkie listy, które otrzymałam.

Jednocześnie podpatruję osoby, które robią swoje czaty i tele-konferencje.
Podpatruję Piotra Majewskiego, jak przez internet robi wielkie konferencje. OKEBI jest imprezą na 500 czy więcej osób. Można wziąć w niej udział i nie ruszać się z domu.
Raz uczestniczyłam w audycji Radia CNEB na ponad 250 osób - siedząc przed swoim komputerem. Było fantastycznie, bo można zadawać pytania i od razu Piotr odpowiada.

Podoba mi się to bardzo. Też tak chciałabym. Jasne, że najpierw muszę mieć coś wartościowego i ważnego do powiedzenia Tym wszystkim osobom, które zechcą komunikować się ze mną w ten sposób. Czy fascynuje to również Ciebie?

W internecie jest jeszcze coś, co mamy szansę wykorzystać - zrobić coś nowego jako pierwsi. Jak, pewnie wiesz, najwięcej osiągają Ci, którzy dają coś nowego. Oni tworzą  jakiś aspekt w tym obszarze. Oni są najbardziej znani i mają największe profity z tego. Naśladowcy owszem też zarabiają, ale już nie istnieją w świadomości odbiorców jako kreatorzy.

Każdy z nas, od wewnątrz, ma potrzebę tworzenia, kreowania na skalę większą niż tylko dla siebie samego. Nawet jak się do tego nie przyznaje głośno, każdy chce się podzielić z innymi owocem swojego tworzenia. Nawet jak gotujesz, to smakuje Ci lepiej, kiedy zjadasz efekt Twojej kreacji kulinarnej w towarzystwie. A co dopiero w towarzystwie, które potrafi docenić walory Twojej sztuki!

Ja już czuję dreszcz podniecenia, kiedy pomyślę, że dostałam narzędzia, by dzielić się efektami mojej twórczości z dziesiątkami, setkami a nawet jak wspomniałam, milionami ludzi. W inny sposób nigdy
nie zrobiłabym tego.

Czy i Ty dostrzegasz Twoją własną, niepowtarzalną szansę? Masz odwagę, by zrobić pierwszy krok?

Podzielę się z Tobą jeszcze jedną tajemnicą, choć znana jest od ponad 2000 lat. Kiedy zrobisz jednen krok do celu, do którego zmierzasz, on zrobi dwa w Twoim kierunku. I co Ty na to?

Zauważyłeś, jak to działa? Rozejrzyj się i zobacz coś, co jest od zawsze, bo to jest kosmiczne prawo. Dlatego tak niebezpieczne jest myślenie o negatywach. To jest podświadome kierowanie się do celu,
który wyjdzie Ci jeszcze szybciej na przeciw. Zgadzasz się, że lepiej jest kierować się świadomie i podświadomie do wartościowych, najwyższej jakości rzeczy i spraw?

Dziękuję Ci, że spotykamy się w tym miejscu. Życzę Ci najwspanialszych i najwyższej jakości wyborów. Niech tylko takie prowadzą Cię w życiu.

Jeśli już podjąłeś decyzję, to ruszaj na spotkanie swojej przygody e-biznesem www.martadymek.suportio.pl

P.S. W pojedynkę każdy może czuć się mały. Każdy, kto ma niewielkie doświadczenie może myśleć, że nie nadszedł jego moment. Proszę pamiętaj, że jesteś godny i zasługujesz na sukces. Proszę pamiętaj, że nie jesteś sam. Są setki osób, które podzielą się z tobą swoim doświadczeniem, swoją wiedzą. Wystarczy, że zrobisz ten pierwszy krok ku nim. Odwagi. Ty masz również coś wyjątkowego i niepowtarzalnego, co
możesz zaoferować innym. Jeśli jeszcze nie wiesz, co to takiego, to najwyższy czas, żeby poznać tę siłę w sobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz