środa, 22 września 2010

Braterstwo w biznesie.

Ostatnio przeglądając czasopisma o network Marketingu, znalazłam niezwykle, moim zdaniem, ciekawą informację, brzmiała ona tak:
"32% PKB w Japonii, 28% w Stanach Zjednoczonych Produktu Krajowego Brutto stanowią firmy działające systemem Multi Level Marketingu..."

Było to dla mnie miłe zaskoczenie, i chodzi tutaj nie tylko o MLM "fizyczny", a także e-MLM, czyli programy partnerskie istniejące w internecie polegające na budowaniu grup.


   ZAJMUJĘ SIĘ MARKETINGIEM INTERNETOWYM


   Dlaczego? Ponieważ wszystko, co do tej pory znajdywałam było zbyt teoretyczne i nie spełniało ważnego dla mnie kryterium:

   Twórcy i tzw. eksperci nie demonstrowali na swoich stronach tego, o czym pisali.

Ja dostarczam  nie tylko TONY BEZCENNYCH PRAKTYCZNYCH INFORMACJI, poszukiwanych przez początkujących przedsiębiorców internetowych, ale również   stosuję i demonstruję  to w praktyce w swoim e-biznesie. A to oznacza spójność i kompetencje."

=========================================================


Ten blog jest tylko dla tych, którzy chcą naprawdę dużo się dowiedzieć o możliwościach internetu i stworzyć swój "dodatkowy" dochód...
=========================================================

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz