sobota, 24 kwietnia 2010

Plan marketingowy

Podstawowe Informacje



CaliVita® International oferuje wszystkim nieograniczone możliwości. Sukces jest uzależniony od energii i czasu zainwestowanego przez Członka oraz od wielkości i funkcjonowania jego struktury w ramach Sieci CaliVita® International.

Regulamin Marketingowy CaliVita® International funkcjonuje w ponad 30 krajach jako jednolity system globalny, umożliwiając stworzenie stabilnego i dochodowego przedsięwzięcia. Członkowie Sieci mają prawo do zaopatrywania się w produkty w cenach klubowych i odsprzedawania ich z 33%-ową marżą. Uprawnieni są również do tzw. sponsorowania, tj. pozyskiwania do Sieci innych osób np. znajomych, przyjaciół, członków rodziny. Sponsorowanie polega na rekomendacji oferty Firmy osobie wstępującej do Klubu, dla której stajemy się sponsorem. Zadaniem sponsora jest wszechstronna pomoc członkom jego struktury w osiąganiu ich sukcesów, co stanowi jednocześnie źródło osobistych korzyści i satysfakcji.

Firma stymuluje rozwój i dalszą rozbudowę Sieci, stosując różne mechanizmy motywacyjne, zachęcające do bardziej efektywnego sponsorowania i dystrybucji preparatów. Wszyscy, którzy zetknęli się z produktami CaliVita® International, szybko przekonują się do ich znakomitej jakości i skuteczności. Dlatego też chętnie dzielą się swoimi pozytywnymi doświadczeniami z innymi. W ten naturalny sposób rekomendują produkty swojemu otoczeniu, wykonując tym samym pierwszy krok w kierunku osiągnięcia sukcesu. Podstawą marketingu sieciowego jest bowiem przekazywanie innym informacji i doświadczeń z zakresu stosowania produktów oraz możliwości zapewnienia sobie bezpieczeństwa materialnego.

Wartości każdego produktu z naszej oferty odpowiada określona ilość Punktów Bonusowych (BP) i Punktów Handlowych (PH). Za każdy zakupiony produkt Klubowicz otrzymuje Punkty Bonusowe oraz Punkty Handlowe, które na koniec każdego miesiąca są przez Firmę podsumowywane. Dokonując zakupów osobistych, Klubowicz uzyskuje tzw. Osobiste Punkty Bonusowe, natomiast za zakupy osób, które zasponsorował do Klubu - tzw. Grupowe Punkty Bonusowe.

O osiągniętym przez Klubowicza poziomie nominalnym decyduje suma Osobistych i Grupowych Punktów Bonusowych. W sieci CaliVita® International występują Poziomy Konsumenckie – 4% i 7% oraz Poziomy Nominalne – od 10% do 21%. Jednak, w przypadku skorzystania z innych systemów motywacyjnych, można znacznie powiększyć swoje miesięczne dochody.

Sieć CaliVita® International jest siecią globalną. Oznacza to, że niezależnie od kraju przystąpienia Klubowicza do Sieci CaliVita® International, posiada prawo do zaopatrywania się w produkty we wszystkich krajach działalności naszej firmy oraz rozbudowywania Sieci niezależnie od granic geograficznych. Punkty Bonusowe i Punkty Handlowe są bowiem sumowane przez Firmę na poziomie globalnym, ale wypłata bonusowa realizowana jest w kraju, w którym danego Członka zarejestrowano do Sieci.

www.dymekmarta.suportio.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz