poniedziałek, 30 lipca 2012

Prowokacja czy ściema?


Ile trzeba zapłacić, aby mieć stałą pracę?
Ile trzeba zapłacić, aby mieć stałą pracę i zarabiać 1000 zł miesięcznie?
Ile trzeba zapłacić, aby mieć stałą pracę i zarabiać 10.000 zł miesięcznie? 
Ile trzeba zapłacić, aby mieć gwarancję, że po kilku miesiącach lub latach nie zostanie się zwolnionym, nawet gdy przyjdą młodsi, mądrzejsi, sprawniejsi?

Prowokacja czy ściema?


Nic podobnego, wystarczy aby podpisać umowę o współpracy , dostać materiały szkoleniowe i do tego opiekuna, który będzie Ci pomagał, będzie się dzielił z Tobą swoim doświadczeniem i będzie się cieszył z Twoich sukcesów. To brzmi jak paranoja!

To jak w dowcipie o facecie, który przyszedł do biura pośrednictwa pracy i pyta:
- Czy jest jakaś atrakcyjna i dobrze płatna praca ?
Pani z za biurka odpowiada:
- Tak, oczywiście, umowa o pracę na czas nieokreślony, nielimitowany czas pracy, osobista sekretarka, służbowa komórka i samochód, służbowy apartament, złota karta kredytowa i tak naprawde niewiele trzeba robić.
- Żartuje Pani !
- Pan pierwszy zaczął !

Czy Ty też masz takie wątpliwości ?

Nie zatrudniamy na umowę o pracę, ale oferujemy współpracę jako formę osobistego biznesu. Przez to, że dajemy taką możliwość praktycznie każdemu, bez sprawdzania jego referencji, umiejętności, uczciwości itp., nie możemy z góry nikomu gwarantować jakiegokolwiek wynagrodzenia i płacić z góry. Takie rzeczy są możliwe tylko w układzie, gdy nad pracownikiem stoi szef i pilnuje go czy dobrze pracuje i się nie obija.

Jesteś osobą niezależną i nikt  nie może zmusić  Cie do pracy. Pracujesz kiedy chcesz i ile chcesz. Sam sobie planujesz wypłaty i podwyżki i sam ustalasz plan pracy. Możesz do tego skorzystać z pomocy doświadczonego opiekuna.

Niezwykłe możliwości

Podejmując współpracę ze mną, masz dodatkowe możliwości wsparcia w postaci:
szkoleń on-line
telekonferencji
szkoleń przez Internetowy Moduł Szkoleniowy

Umożliwiamy również udział w specjalnie realizowanych na nasze potrzeby kampaniach reklamowych z gwarantowaną skutecznością.

Udostępniamy rozbudowaną witrynę wraz z systemami wspomagającymi, z której możesz korzystać jak z własnej.Po prostu trzeba się tego nauczyć, a potem robić swoje i zarabiać pieniądze, z roku na rok coraz większe. To nie jest gwarantowane przez firmę, ale zależy od pracy i zaangażowania. Wiele osób wykorzystuje te możliwości.




sobota, 28 lipca 2012

Generowanie dochodów.


Generowanie dochodów to nie tylko jakieś tam działania. To działania, przez duże D. 

Chcemy zmienić Świat, uwolnić ludzi od ciężkiej pracy, wyzwolić w nich kreatywność i moc zmian.

Jak myślisz, czy zmiana Twego stylu życia, generowanie dochodów łatwo i przyjemnie, pomoc innym,
aby robili to samo i podążali z nami oraz realizowanie nadrzędnego  CELU, czy to według Ciebie
wystarczający powód, aby dołączyć do nas?

Jeśli tak, to witaj na pokładzie najszybszego pociągu pieniędzy,jaki poznasz po otrzymaniu naszych materiałów i szkoleniach w jakich będziesz miał prawo brać udział jako członek naszego zespołu. 

Zawsze będziesz mógł korzystać z naszej specjalistycznej wiedzy.



piątek, 27 lipca 2012

Wolność finansowa dla każdego.


Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Właśnie dałeś sobie szansę na zmianę w myśleniu nad swoimi finansami.


Czy chciałbyś wiedzieć dlaczego biedni ludzie nadal pozostaną biednymi, a bogaci nadal będą się wzbogacać?

Czy chcesz poznać sposób myślenia ludzi bogatych?

Czy chciałbyś dołączyć do grona ludzi, którzy mają wiedzę jak inwestować swój czas i energię aby generować coraz większe przychody?

Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś twierdząco to pierwszym krokiem na drodze wydostania się z "wyścigu szczurów" będzie wejście na stronę:
www.martadymek.suportio.pl


czwartek, 26 lipca 2012

Wiedza finansowa.



Jak wiesz, rok 2012 to rok zawirowań w polityce, pogodzie i na rynkach finansowych. 

Dla wielu rodzin jest on trudny, szczególnie jeśli ktoś stracił dom lub pracę w związku z zaistniałą sytuacją. Dlatego w tym roku bardzo ważne jest to, aby być życzliwym dla osób, które mają problemy finansowe, a jeżeli jesteś finansowo zabezpieczony – byś umiał to docenić.

W 1997 roku po raz pierwszy opublikowano książkę ,,Bogaty ojciec, Biedny ojciec". Gdy lata temu bogaty ojciec mówił: „Twój dom nie stanowi aktywów”, spotykało się to z głośnymi protestami.
Dzisiaj wielu ludzi doświadcza tego, jak bardzo prawdziwe są te słowa. Jak zapewne wiesz, posiadanie nieruchomości nie musi sprawić, że staniesz się bogaty, ale finansowa wiedza już na pewno Ci w tym pomoże. Posiadając finansową wiedzę, masz o wiele większe szanse na to, by odróżnić dobre inwestycje (i dobrych doradców) od złych.

Najważniejszym przesłaniem  książki ,,Bogaty ojciec, Biedny ojciec" było wyjaśnienie, dlaczego edukacja finansowa jest nam wszystkim potrzebna. W dzisiejszych niepewnych czasach wiedza ta ma nawet większe znaczenie niż w przeszłości.

Choć żyjemy w niepewnych czasach, dobrą wiadomością jest to, że posiadanie solidnej wiedzy finansowej może się okazać dla nas prawdziwym błogosławieństwem.



wtorek, 24 lipca 2012

Kompetencje menedżerskie.

Obecnie od studentów i absolwentów, jako od przyszłych pracowników, oczekuje się czegoś więcej niż ukończenia uczelni. Oczekuje się kompetencji, które mogą być rozumiane jako ogół wiedzy, umiejętności i postaw. Kompetencje, to zespół cech i dyspozycji pracownika do określonych zachowań, które umożliwiają realizację zadań na wymaganym poziomie.

Co to są kompetencje menedżerskie?

Każda organizacja dąży do ustalenia grup kompetencji potrzebnych na różnych stanowiskach, do realizacji celów na jak najlepszym poziomie. Możemy wyróżnić grupę kompetencji merytorycznych, czyli wiedzę "techniczną" oraz 5 grup kompetencji pozamerytorycznych takich, jak kompetencje interpersonalne, zarządzania ludźmi, zarządzania informacjami, zarządzania zadaniami oraz grupę kompetencji osobistych.

Mówiąc o grupie kompetencji zarządzania informacjami, mamy na myśli dostarczanie infromacji, faktów, spostrzeżeń, wiedzy i pomysłów do wypracowania nowej informacji lub wiedzy. Grupa zarządzania zadaniami dotyczy organizacji pracy, w celu dopracowania zadań i działań. Zarządzanie ludźmi to przywództwo i kierowanie ludźmi w obrębie bezpośredniej hierarchii zawodowej. Kompetencje interpersonalne to zarządzanie relacjami z innymi bez bezpośredniego kontekstu hierarchicznego, a kompetencje osobiste to zarządzanie własnym działaniem i rozwojem. Ta ostatnia grupa wydaje się być szczególnie ważna dla młodych ludzi, którzy zaczynają myśleć o swojej karierze zawodowej. Dobrze byłoby, gdyby kariera zawodowa kojarzyła się im z rozwojem własnych kompetencji.

Po czym można rozpoznać, że ktoś posiada jakąś kompetencję na określonym poziomie?

Kluczową składową kompetencji są umiejętności. Obserwujemy je na podstawie zachowań u kandydatów do pracy w czasie procesu rekrutacyjnego lub u pracowników na podstawie realizacji wyznaczonych im zadań w organizacji. Każda grupa kompetencji składa się z kilku kompetencji szczegółowych. I tak poziom zarządzania informacjami możemy określić, na podstawie umiejętności analizowania, integrowania informacji czy rozwijania wizji. Grupę zarządzania zadaniami możemy ocenić poszukując umiejętności rozwiązywania problemów, zarządzania organizacją czy wykonywania zadań. W grupie zarządzania ludźmi pojawią się takie umiejętności, które pozwolą pracownikowi na kierowanie zespołem, motywowanie czy przekazywanie wiedzy . Bardzo ważną grupą kompetencji, ostatnio coraz bardziej docenianą przez pracodawców i pracowników, są kompetencje interpersonalne, których wysoki poziom bardzo często decyduje o realizacji wyznaczonych zadań na satysfakcjonującym pracodawców poziomie. Warto podkreślić tu umiejętność współpracy, aktywnego słuchania innych,umiejętności komunikacyjne czy tworzenia sieci kontaktów. I ostatnia grupa kompetencji - kompetencje osobiste, bardzo pożądana przez pracodawców bo gwarantuje, że pracownik ma umiejętności przystosowywania się, że radzi sobie z trudnymi sytuacjami, np. jest odporny na stres lub będzie dbał o swój rozwój osobisty.

Jakiego rodzaju kompetencji oczekują pracodawcy od studentów/absolwentów?

W procesie rekrutacji coraz mniejszą rolę przywiązuje się do wykształcenia kierunkowego kandydatów, a coraz większą - do predyspozycji osobowościowych i umiejętności pozamerytorycznych (tzw. miękkich). Do najbardziej pożądanych tego typu kompetencji pracodawcy zaliczyli:

-Myślenie perspektywiczne i planowanie, umiejętność ogarnięcia całości procesu i oceny wagi jego poszczególnych elementów, elastyczność, umiejętność adaptacji do nowego środowiska i nowych wyzwań;

-Samodzielność, proaktywność, inicjatywa, umiejętność podejmowania działań bez nieustannego wsparcia ze strony pracodawcy;

-Kreatywność, odwaga i umiejętności w zakresie proponowania własnych rozwiązań;

-Umiejętność otwartego komunikowania swoich pomysłów i problemów;

W opinii części pracodawców, znaczenie umiejętności menedżerskich i tzw. miękkich jest nieco niższa w przypadku absolwentów rekrutowanych na stanowiska specjalistyczne. Jednak pozostali badani pracodawcy nie podzielali tego poglądu, twierdząc, że w obecnych czasach mają możliwość wyboru spośród bardzo wielu dobrych absolwentów - specjalistów i w tej sytuacji posiadanie umiejętności pozamerytorycznych stanowi znaczącą "wartość dodaną" i istotne kryterium selekcji. Podkreślano wagę omawianych umiejętności u specjalistów jako konieczny element dobrego funkcjonowania w środowisku biznesowym.

Co powinien zrobić młody człowiek, który chciałby rozwijać swoje kompetencje pozamerytoryczne? Skąd ma wiedzieć, które z nich rozwijać w szczególności?

Za najcenniejszych kandydatów do pracy uważa się tych studentów/absolwentów, którzy są aktywni poza uczelnią - odbywają staże, praktyki, biorą udział w konkursach, projektach , podejmują się działalności worganizacjach studenckich, wolontariackich etc.

Współcześnie nie wystarczy realizować programu studiów na ocenę celującą, żeby stwierdzić, że jest się gotowym wykonywać rozmaite zadania menedźerskie. Wiedza zdobyta na studiach to nawet nie połowa skucesu. Najlepszy moment do tego, aby stwierdzić na co tak naprawdę nas stać to branie udziału w takich przedsięwzięciach, które pozwolą przyjrzeć się naszym umiejętnościom z różnych perspektyw.

Dopiero wtedy, kiedy stoimy przed realizacją konkretnego wielopłaszczyznowego przedsięwzięcia, zauważamy, że nie wystarczy nauczyć się na pamięć pewnej partii materiału, aby odnieść sukces. Trzeba dokonać integracji wielu informacji, współpracować w grupie, koordynować działania własne i innych, przekonywać do idei lub działań, radzić sobie ze stresem. Wtedy właśnie dowiadujemy się, na jakim poziomie mamy rozwinięte różne umiejętności. Widzimy to, co nam dobrze wychodzi, co doceniają inni ludzie, ale mamy też szansę zobaczyć jakie umiejętności musimy rozwijać, uaktywniać albo przyswoić sobie. Dokonujemy więc analizy swoich umiejętności. Potem trzeba zrobić krok dalej i zaplanować działania umożliwiające rozwój naszych słabych stron oraz ugruntowanie tych umiejętności, które już posiadamy.

W jakich sytuacjach młody człowiek, bez zawodowego doświadczenia może rozwijać swoje kompetencje, uczyć się?

Wbrew pozorom możliwości jest dużo. Uczenie się, rozwijanie kompetencji może odbywać się podczas różnego rodzaju praktyk i staży studenckich, gdzie studenci nabywają konkretną wiedzę i umiejętności z zakresu pracy samodzielnej - w tym myślenia analitycznego, koncepcyjnego, przedsiębiorczości, zarządzania czasem własnym czy rozwoju własnego, ale także współpracy w grupie czy zarządzania projektem. Udział w projektach na uczelniach czy praca w organizacjach pozarządowych, także w ramach wolontariatu, stwarza podobne możliwości, uczy funkcjonowania w środowisku międzykulturowym czy międzynarodowym, udoskonala umiejętności komunikacyjne oraz zdolności wypracowywania i osiągania wspólnych celów.


Podobne możliwości stwarzać może praca na własny rachunek. 



poniedziałek, 23 lipca 2012

Ile tysięcy chcesz zarabiać?


Jeden, dwa, dziesięć, pięćdziesiąt tysięcy czy jeszcze więcej ? Oczywiście co miesiąc!


Pewnie myślisz: znowu jakieś kpiny! Tymczasem sprawa jest prosta. Określ ile chcesz zarabiać miesięcznie
- powiem Ci, jak będzie wyglądać Twój plan.

Stopnie awansu w Planie Marketingowym FM

Co dają stopnie awansu i dla kogo są dostępne ? Awansowanie w planie Marketingowym FM i uzyskiwanie kolejnych stopni tego planu daje możliwości uzyskiwania większego prestiżu oraz większych przywilejów
i dochodów.

Stopnie awansu dostępne są dla wszystkich osób zarejestrowanych w FM, niezależnie od płci, wykształcenia, wieku (min.18 lat), koloru skóry, czasu współpracy. Nie zależą również od opinii innych osób stojących wyżej w hierarchii FM czy innych subiektywnych kryteriów. Jedynym co ma wpływ na awans, to własna praca i osiągane na poszczególnych szczeblach wyniki.

Czy wiesz, że każda nowo rozpoczynająca współpracę osoba, może awansować wyżej i szybciej oraz uzyskiwać wyższe dochody niż osoby, które rozpoczynały ten biznes wcześniej ? Wynika to z konstrukcji planu Marketingowego FM.

Co pomaga awansować w Panie Marketingowym FM?

Biznes z FM to nie tradycyjny biznes, w którym jesteś sam (o ile nie jesteś w spółce) i w którym wszyscy dookoła Ciebie mają odmienne interesy niż Ty.
W tradycyjnym biznesie Twoi klienci chcieli by, abyś oddał im wszystko prawie za darmo, dostawcy, nie zawsze najrozsądniejsi, starają się wcisnąć Ci wszystko, co tylko im się uda i to za jak największe pieniądze, pracownicy zawsze chcą większych zarobków i mniej pracy, a konkurecja tylko czycha na Twoje potknięcia.

W tradycyjnym biznesie: wszystkie problemy - to Twoje problemy!

Rozpoczynając współpracę z FM nie będziesz sam. Plan Marketingowy FM sprawia, że wiele osób współpracuje ze soba mając zbieżne interesy i wspólne cele.

Oferuję Ci potężny system wsparcia, na który zawsze możesz liczyć. Wsparcie osobowe - korzystaj z doświadczenia innych osób: ja, czyli Twój sponsor - osoba, która zawsze jest dłużej w tym biznesie
linia sponsorowania - osoby, które mają jeszcze większe doświadczenie niż sponor ,inni  zaprzyjaźnieni dystrybutorzy , firma FM - Dział Kontaktów z Dystrybutorami oraz wszyscy pracownicy etatowi zgodnie z zakresem ich obowiązków

System szkoleń - wiedza i doświadczenie : szkolenia internetowe i telefoniczne
Internetowy Moduł Szkoleniowy: telekonferencje,telewizja internetowa,szkolenia lokalne regionalne, krajowe - organizowane przez doświadczonych dystrybutorów,szkolenia warsztatowe,szkolenia firmowe - krajowe i międzynarodowe

Dochody są sprawą indywidualną i zależą od indywidualnych możliwości  i pracy dystrybutorów.

A więc określ ile chcesz zarabiać co miesiąc!

Zostań moim partnerem biznesowym i rozpocznij budować swoją karierę. Nie rozmyślaj za wiele, tylko zabierz się do działania. Tylko działania dają wyniki! Czas mija szybko, życie również!


Jak rozpocząć współpracę?

1 krok - zamów swój Zestaw Dystrybutora
www.martadymek.suportio.pl
2 krok - wypełnij z moją pomocą wniosek rejestracyjny i prześlij na wskazany na nim adres, do centrali
3 krok - rozpocznij działania wraz z szybką nauką - możesz się szkolić przez Internet 


Po prostu skontaktuj się ze mną:


sobota, 21 lipca 2012

Błędne przekonania


Jednym z bardziej budzących zainteresowanie młodzieży tematów jest oczywiście oprócz tematu płci przeciwnej, temat wystawiania ocen.


Dużo młodzieży, na szczęście nie wszyscy, myśli, że proces oceniania, który występuje w szkole zależy tylko od tego czy ktoś daną wiedzę umie lub nie. Oczywiście znajomość tematu też jest ważna, ale nie jest warunkiem wystarczającym.

Mądrzejsi uczniowie już dawno odkryli, że proces oceniania jaki stosuje się w szkołach polega na dwóch równoległych rzeczach. Posiadanej wiedzy, i skuteczności przekazania tej wiedzy innym. Cóż komu po wiedzy, jak nie będzie jej umiał przekazać nauczycielowi i nie udowodni tym samym, że umie materiał.

Nauka i statystyka mówią nam, że mężczyźni są średnio bardziej inteligentni od kobiet (inteligencja = wykorzystanie wiedzy w praktyce), chodzi o inteligencję wykorzystywaną w szkołach. Mężczyźni cechują się także podobno większymi odchyleniami od średniej w obydwu kierunkach. Częściej spotkamy więc mężczyznę idiotę, ale też geniusza. U kobiet odchylenia są mniejsze.

Skoro jednak nauka mówi nam, że mężczyźni są tacy fajni, dlaczego dziewczyny przeważnie mają lepsze oceny?

Dlaczego? Ano dlatego, że proces oceniania nie polega na posiadaniu wiedzy, nie polega nawet na wykorzystywaniu jej w praktyce. Polega na umiejętnym przekonaniu drugiej osoby, że my tę wiedzę mamy ot co, a nauka mówi, że kobiety mają lepiej rozwinięte umiejętności komunikacji niż mężczyźni.

Kiedy mężczyźni chodzili na polowania obowiązywał zakaz rozmowy. Śledzony przez nich mamut czy inny zwierz mógł być dosłownie "za krzakiem" i na wszelki wypadek byli cicho. Kobiety w dziejach miały nieco inną rolę. Zostawały w osadzie z dziećmi i ich metodą na przeżycie była skuteczna komunikacja i zdrowe relacje z innymi rodzinami, które podczas "straty" mężczyzny na polowaniu mogły się daną kobietą zająć. Budowanie relacji, dyplomacja rodzinna i komunikacja to domena kobiet.

Podobnie jest w wielu sprawach. Wielu sądzi, że wiedza w biznesie jest potrzebna. Naturalnie, że jest potrzebna. Ale co z tego jak jej nie używasz? Co z tego, że jak przyjdzie co do czego to "głupiejesz" .

Czy zarobić milion jest trudno? Czy wiecie, że jedna osoba na 10 odpowiada, że jest bardzo prosto! A na następne pytanie, która z nich już go zarobiła  pozytywnie odpowie tylko jedna osoba ! 
Z jednej strony uważamy, że łatwo z drugiej bardzo chcemy to zrobić, a z trzeciej jeszcze tego nie zrobiliśmy. Jeżeli tego nie zrobiliśmy to czy rzeczywiście zrobić to jest łatwo?

I pojawiały się bardzo ciekawe usprawiedliwienia, przeze mnie nazywane wymówkami. Że dopiero zaczynam, że szukam inwestora, że uczę się dopiero tego, że nie mam pomysłu, że ...

Ta wymówka z inwestorem jest najciekawsza. Jedno pytanie powoduje dalsze dysonanse. To z iloma ludźmi na temat inwestowania w Ciebie już rozmawiałeś? O z żadnym? Jaka szkoda. To wyciągaj swój biznesplan. Co jeszcze nie masz biznesplanu? I tak dalej.

Dysonans poznawczy (dobry artykuł na wikipedi jest na ten temat) sprawia, że często przeinaczamy fakty, tak aby były dla nas wygodne. Udowodnione jest to, że jeżeli nie lubimy swojej pracy (a nie lubi jej 95% pracujących) to bardziej jesteśmy zadowoleni jeżeli dostajemy za nie mniej pieniędzy niż gdybyśmy byli lepiej opłacani!

Dlaczego tak się dzieje? Bo człowiek wychowuje się w określonych warunkach i przez okres, w którym nie ma wpływu na swoją psychikę nabiera już pewnych nawyków i przekonań. Każdy następny fakt z jego życia jest filtrowany względem tych przekonań. I prędzej podda w wątpliwość te fakty niż zmieni swoje, często błędne przekonania.